m_yk34 rahim ağzı kısalığı yapısal bir durum diye biliyorum. Öyle geçen bir şey değil. İlkinci gebeliğim. Her seferinde serklaj olmak zorundayım. Şu an bebeği dikiş tutuyor. Ve ben sürekli yatıyorum. Serklaj sonrası 39mmdi. 2 hafta ayaklandım hareketlendim 24mm olmuş; bebeğin kafasını göremedik öyle aşağı düşmüş, doktor zar patlayabilir demişti korkumdan hiç kalmadan yattım 32mm oldu. Şimdi evde dolanıyorum arada o bile sıkıntı yaratıyo. Her an her şey olabilir ihmal etmeyin muayeneye gidemiyorsanız gününü yatarak geçirin.