Merhaba kızlar ☺️
Benim Doğum yaptığım 5 gün oldu sizinle bazı tecrübelerimi paylaşmak istiyorum .Sezeryan oldum normal olacaktı ama ilerlemedi açıklığım mecbur Sezeryan oldum .Aklıma gelenleri paylaşacağım.
💓hastane çantasını doldurmayın fazla gerek yokmuş .ben havlu aldım büyük saç havlusu yüz havlusu ama hiçbirini kullanmadım hastanede duş almadım Sezeryan oldum o yüzden belki .Eve gittiğimde duş aldım zaten 1-2 gün kalıyorsunuz gerek kalmıyor .boşuna bavulun yarısı havluyla doldu.bir tane orta boy havlu alın ne olur ne olmaz .
💓bebeğe kıyafeti az götürmeyin kesinlikle ben burda sordum kimi fazla al dedi kimi az al dedi ben de fazla koymuştum ama çıkardım hepsini ne gerek var diye ama hastanede yetmedi .zıbınlar gerekli özellikle Bebek kusuyor üstüne işiyor kaka bulaşıyor terliyor değişmeniz gerekir biz lavaboda tıkadık astık kalorifer peteğine .ağız mendili de fazla alın 7-8tane alın.Bebeğin terini silmek kusmasını silmek ağzı akınca silmek hep mendil lazım.
💓Bebek bezi ben 15 tane aldım yetti kaç tane kullandım bilmiyorum ama arttı eve de getirdim .Alt açma örtüsü de alın ama öyle çantaya fazla koymayın 3 tane yeter.
💓pişik kremi göğüs kremi gibi ayrıntılar çok önemli değil .1-2 gün olmasa da olur bence .
💓mama mutlaka alın normal olsa da Sezeryan olsa da çünkü başta süt çok az geliyor .bebek aç kalabilir.ben almadım mama sütüm gelir diye ama gelmedi eşim çıktı aldı hemen mama.
💓süt sağma Makinesi almadım.Hastanede sütüm gelmeyince eşim alalım dedi ama yine almayalım birkaç güne gelir sütüm dedim.mama verdim sütüm geldiği kadar verdim zaten birkaç güne sütüm de geldi.
💓battaniye olarak da ince kalın 2 tane aldım .Bir tane daha olsaydı keşke dedim lazım oluyor .
💓müslin örtü bir tane aldım yanıma çıkarken puset in üstüne örttüm sadece .Bebek üşür diye kullanmadım onu normal ince battaniyeyle kundak yaptım üstüne kalın sardık.
💓Doğuma sadece eşiniz gelir ve yeter sanıyorsanız maalesef biz eşimle gittik sadece ama ebeler kızdı yanında neden kadın yok böyle olmaz diye aradık çağırdık .ben zaten kalkamadım fazla yani bebeğe bakacak biri lazım .hele ki sezeryan ise bu gün 5.gün ilk kez kucağıma aldım bebeği.yatakta uzanarak emziriyorum hala hatta.Eğilip kalkamıyorum .Dik bile zor duruluyor . Evde de birinin bakması lazım bebeğe yani bir hafta sonra düzeliyor .☺️☺️☺️
💓komposto için çünkü ben bol bol içtim gaz ve kabızlık hiç yaşamadım.Komposto hastane bana verdi istersek veriyorlardı.Özel hastanede Doğum yaptım .
💓yanınıza biberon ve silikon kaşık alın ben mamayı kaşıkla içirdim biberonla da içirdim ama meme reddi yaşamadım yaşamıyorum.Ama 2 saatte bir benim sütümü içiyor üstüne de çok az mama veriyoruz.Sütünüz arttıkça mamadan daha az içiyor Bebek zaten.
💓sütünüz geldikten sonra göğsünüz büyüyor ve sertleşiyor .Göğüsleri büyüyenler Doğumdan sonra küçülür diye düşünmeyin.Benim iç çamaşırlarım gebeyken olmuyordu dar geliyordu Doğumdan sonra zayıflarım dedim ama göğüslerim daha beter şişti.Bakalım ne yapacağım .😁😁😁
Aklıma gelenler bunlar . Umarım yardımcı olur .hepinizze çok dua ettim.hayırlı ve kolay Doğum yapın inşallah.Allah hepinizin yardımcısı olsun.Anne olmak kolay değil daha Doğum yaparken anlıyor insan ☺️☺️