Nuraygokce Arkadaşlar bebekleriniz için hangi bezi aldınız yada almayı düşünüyorsunuz ve şampuan olarak ne seçtiniz set halinde olanlar dahamı uygundur sizce bide deterjan toz mu daha iyi dir sıvımı 🤔
Aysenturnaaa Nuraygokce bence şampuanı setolarakalmayin bazen dokunabiliyor şampuanlar mecburen kullanmıyorsunuz kızımda bez Prima premium kullanmıştım ama her bezde her çocuğa yaramıyor pişik yapabiliyor dogumoncesi bez stoğu bence aşırı riskli☺️
Aysenturnaaa Nuraygokce bence deterjanla da granül kullanın durumun mor olanının kokusu da çok hoş ☺️
Minnakhamis Nuraygokce tecrübeli anneler yazar ama ben okuduğum araştırdığım kadarıyla yazayım canım ☺️ Bez:sleepy Şampuan: mustela Vücut losyonu: mustela Deterjan: green clean aldım Aslında duru almıştım ama sağlık ocağındaki ebem sıvı önerdi o yüzden bu marka aldım ☺️🌸
Nuraygokce Minnakhamis sleepy bio natural mı aldınız acaba yeni çıkan çık kararsızım sleppy ile molfix arasındayım şu an
Lokumcuk Nuraygokce granül dalin toz deterjan Mustela sampuan ve bakım ürünleri Molfix marka bez E bebegin kendi markası yenidogan kız bebek ıslak mendil Ve temizleme pamugu kesinlikle
Nssyclk Bez: Sleepy Pişik kremi: Bepanthol Deterjan: Green Clean Şampuan: Seba med not: set halinde almayın derim. Seba medin setini aldım ama kremlerini kullanamadım pişik yaptı maalesef.
Nssyclk Ayrıca bebek temizleme pamuğu. Hangi marka olursa olsun. Boş bir sprey şişesine su koydum biraz pamuğu ıslatıp altını, elini, yüzünü siliyorum hem tertemiz hem sağlıklı.
BiricikGamze Nuraygokce ben bezi sleyp aldım. Sampuanini tekli olan mustela aldim en iyi o diye dusunuyorum. Deterjanlarinida dogal sabun olan sivi dalin deterjan aldim canim
Minnakhamis Nuraygokce sorduğum herkes sleepy önerdi canım o yüzden sleepy tercih ettim baktım bebekleriminde cildine uygun devam ederim yoksa başka marka bakarım ☺️😕♥️