Arkadaşlar 7+ 2 günlük ken kanamam oldu hastaneye gittim 2 gün kaldım kanamam durdu ilaç iğne serum verdiler 3 gündür de gidip hastane de düşük önleyici iğne oluyorum progestanda kullanıyorum günde 1 tane şuan 7+5 günlük kanama lekelenme yok çok şükür bebekte kesede iyi kanama neden kaynaklı bulamadılar doktorlar başına böyle bi durum gelipte sağlıkla kucağına alan varmi ?