Benim de Nisan sonu, Mayıs başı gibi. İlk 3 aylık kıyafetlerini aldım sadece. Bebeğin kilosu ve büyüme durumuna göre alırım diye düşünüyorum. Bir de hem kardeşlerimden bildiğim, hem de çevremden duyduğum ilk üç ay -özellikle ilk 40 gün- bebek yaz sıcağı da olsa üşür. Yani öyle tiril tiril yazlık kısa şeyler değil de ince ama uzun kollu filan giydiririm muhtemelen.