HilalAkgul Merhaba kızlar 39. Haftamdayım bebeğimin kilosu 3800 çıktı, çatı muaynesinde de dr um çatımın dar olacağını söyledi. Perşembe günü tekrar gel kilosuna bakalım ona göre doğum şeklini konuşuruz dedi. Sizce normal doğuramam mı? Sezeryan mı olmalıym?
BurcuLice HilalAkgul çatın müsait değilse zorlama bence normal için müsait değilse sağlıkla gelsin inş
leylosule HilalAkgul burada okuduğum kadarıyla özel hastanelerde genelde çatınız dar diyip sezaryene yönlendirebiliyorlarmış. Bir düşünün bu olasılığı da 🤷🏻♀️
ysfali06 HilalAkgul doğurup doğuramayacağınızı buradan kimse bilemez bunu ancak doktorlar bilir. Ama doktoruma güvenemiyorum diyorsanız bşka Bi doktora daha görünün karşılaştırma yapın. Ayrıca özel hastane doktorumu bunu söyleyen. Genelde normalden kaçmak için söylüyorlar 🤷♀️
Leylaalin leylosule ilk defa duydum neden yapsınlar ki normal doğumun fiyatı sezeryana göre farklı özel hastane sonuçta aradaki farklı ödeme için normal doğum demesi lazım 😁 Kişinin durumuna göre değişiyordur
HilalAkgul leylosule özel kliniğine gidiyorum dr un yani öyle bi insan değil kendisi bizimle gülüp bizimle ağlıyor
Serendipity Leylaalin normal dogum sezeryandan daha ucuz ( benim gittigim hastanede sezeryan 1000tl daha pahali mesela isteye bagli sezeryan derseniz +1.000 tl veriyorsunuz epidural isterseniz yine extra para ) hem de doktorun isine geliyor kendi durumuna gore su gun su saate gel hemen alalim diyorlar, normal dogumun ne zaman olucagi belli degil belki mesai saati disinda cagiriyorlar vs diye doktorlar direk sezeryana yonlendirme egiliminde oluyorlar. Tabi her doktor degil ama turkiyede cogunluk malesef sezeryan yonelimli bu sebeplerden dolayi
Leylaalin Serendipity Anladım benim doktorum öyle değil çok şükür İnstagram takip ediyorum adam gece 3 de doğuma gittigide oluyor paylaşım yapıyor hafta sonuda paylaşım yapıyor gittiği zaman doktora göre değişe bilir sezeryan 2000 normal doğum 2500 doktorum da
Serendipity Leylaalin aa ne kadar sanslisiniz cogu yerde normal daha uygun sezeryan daha pahali hatta bazi doktorlar normal dogum eger mesai saati disinda olursa extra tekrar bin tl talep ediyormus hastaneye gelmek icin yoksa o an nobetci kadin dogumcu yaptiriyormus dogumu. Benim doktorum da normal dogumdan yana cok sukur bakalim artik bebek nasil gelmek isterse, kismet. Saglicakla kavusalim insallah 🌸
ysfali06 HilalAkgul normal doğuramam mı demişsiniz. Çatınızı gören muayene eden doktora inanmayıp buradakilere sormak çok mantıklı haklısınız. 😅
Gulsen4224 ysfali06 cnm sormuş bilmiyordur belki doğuramam mı demiş başından geçenlerden de mi bilgi almasın kaos olmasın lütfen 🌸
ysfali06 HilalAkgul konu buraya kadar geliyorsa uzatmaya gerek yok. İnş yavrunuzu sağlıkla kucağınıza alırsınız iyi günler diliyorum yine de.. 🤷♀️
Gulsen4224 HilalAkgul normal doğum yaparsın ama kesili yada yırtılma ile olur cnm benimde dardı kesili oldu ve baya da dikiş oluyor haliyle yaparım kabulüm dersen yap cnm ama sezeryan dersen yine sana kalmış 🌸😇