Merhaba kızlar bir düşüğüm oldu ikinciye hamileyim bebek sürekli aşağıda uyuşmazlığımız var ilk haftalarda kanamalarım oldu. Hiç kalkmadan yatıyorum 20. Haftadayız benim gibi olan var mı yat yat vakit nasıl geçirdiniz.. yatmakla oturmak aynı olur mu oturayım bir şeyler öreyim diyorum..