Sule4444 bendede 6.haftamda oldu daha 2 gün önce , ben doktora gidemedim tabi ama sordum bi kadın doğumcuya bana önerisi şuydu bol su için güzel dinlenin en yakın zamanda doktora görürün ben bol su içiyorum. Dün ve bugun kan olmadı bendeki kanda böyle seffaf pembemsiydi 16sına randevu aldım o zamanda kadar gidecebileğim bi doktor yok maalesef