30+4 de ultrason 33+2 gösteriyordu kızlar sizce bu önden gitme normalmi endişe ediyorum. 24. Haftada seker yükleme de içtikten sonra sekerim 1. saat 106 cıktı. Yani normaldi. Basından itibaren hep böyle iki hafta önde gidiyor. Tüp bebek oldugu için döllenme tarihiyle VS. Alakası da yok. Doktor her gitmede seker varmıydı diyor ama cıkmamıstı iste. Offff napcam sakıncası varmı bilmiyorum. Hatta bu yüzden erkenci görünüyor bile dedi