Seymaa30 canım ben bende ilk kimyasel gebelik yaşadım sonra tüp bebek kalp atışı alamadık sonlandı. 2. tüp bebeğe hazırlanırken biraz ara vermek istedim kendimi toplamak için kafamı boşaltayım dedim spora gittim kendime uğraşlar buldum ve bu arada sürpriz şekilde doğal yoldan hamile kaldım. O yüzden ihtiyacın varsa biraz kendine zaman tanı, bende bikaç ay deneyebilirsin inşallah sağlıkla bebek sahibi olursun