Kadına şiddete hayır ama sadece kadına da değil.Toplumumuz kadını, çocuğu ve hayvanı koruma konusunda sıfırın altında.Samsun’da yaşanmış olan hem korkunç hem iğrenç olay geceden beri beni çok gerdi.Bunlar gördüklerimiz bir de evinde her gün şiddet görenlerimiz var.Burada da okuyorum zaman zaman eşim darp etti diyenleri.Susmayın,terk edin gidin demek istiyorum ama kimisinin öyle bir imkanı da yok.Polisi arayın desem arayıp da ne oluyor sanki onca koruma kararı istenmesine rağmen karar verilmeden ölen bir çok kadın var.Annesiz kalan bir sürü evlat var.O kadar güzel bir ülkem var ama eksi yönlerimiz o kadar çok ki… Çocuğa,kediye,köpeğe şiddet uyguluyorlar.Öldürüyorlar,yakıyorlar… Nefes alamıyor gibi hissediyorum artık bu kadar kötülüğün içinde. Şiddet gören kardeşlerim size kalkan eller kırılsın inşaallah.çok doldum çook… sizinle dertleşmek istedim.Kendinize,yavrunuza çok iyi bakın.