asliiyorgunn Momy11 merhaba ben 5+5 haftalığım ilk öğrendiğimde bulantılarım oldu sanırım strestendi şu an hep uykum var bide hep açım canım her şey istiyor 🤣 sen de ne var ne yok
AhmetVeMustafa Momy11 merhaba🙂 bende 5+6 yım keseyi gördüm kalp atışı için cuma günü gideceğim mide bulantım yok ara ara kasık ağrım oluyor karnım çok acıkıyor bir de 🙂
Zhraaltun Momy11 5+4 um istahszlik halszlik uyku kasik agrisi bulanti ne ararsan var. Keseyi gorduk pers. De inslalh kalp atisi icin gidcm 2.hamilelgm🥰
Dilara0 Momy11 merhaba 6+4 haftaligim mide bulantım çok ☹️ keseyide bebisimide gördüm şükürler olsun Allah isteyen herkese nasip etsin🙏
Momy11 asliiyorgunn Bende kasık agrisi dışında hiçbirşey yok 😂 keseyi gördünüz mü ben yarin gidecem çok heyecanliyim
Momy11 AhmetVeMustafa bebeği görebildiniz mi peki 😌 bende hep acıkıyorum bu ara şimdiden böyleysek ohooo😂
tcasl Momy11 bende 10+4 üm ilk haftalarda öyle oluyo ama sonra kilo vermeye başladım canım hiç bir şey yemek istemiyo mide bulantısı mahfediyo 😆
AhmetVeMustafa tcasl ben ilk hamileliğim de hiç mide bulantısı yaşamadım ve çok fazla kilo aldım bunda da öyle olur diye korkuyorum 😀