Gamzehalil17
bence yaptırmayın ben yaptırdım 1,50 down sendrom riski çıktı ense kalınlığı burun kemiği gayet normaldi sadece kagit üzerinde risk çıkmıştı ama çok üzüldüm çok stres yaptım gitmediğim hastane doktor kalmadı kesin sonuç vermiyo tanı testi değil tarama testi gittigim doktorlarda kesin sonuç degil ama Risk gorunuyor dedi 17.haftama girince 4lu tarama testi yaptırdım yine başka hastanede değerlerim normal çıktı doktor ikili testini yanlış yapmışlardır çünkü bu testin gayet güzel demişti şimdi ise detaylıyı bekliyorum bence yaptırmayın ama yine de siz bilirsiniz