Pakizeyildiz Güzel gebeler elinde fazla kan sulandirici igne olan varmi clexan olur enox olur 3 gündür kullanmadim hergün kullanmam gerekiyor fakat alacak param yok riskli gebeligim mevcut elinde olup ihtiyaci olmayan varsa istanbul da olan cok hayır kazanir🙏
Mervesavas Pakizeyildiz yazdiramiyormusun canim bende kullaniyorumda eczaneyle anlastik konustuk ellerine gectikce veriyolar biz yazdiriyoruz. Sizinde boyle bir durumunuz yokmu acaba
Shn16 Pakizeyildiz merhaba öncelikle insallah bi an önce igne bulursunuz 🙏 0,4 mü 0,6 mı gerekli? facebookta kan pıhtılaşması olam hamileler grubunada yazın istersenz ordaki arkadaslarda yardımcı oluyor.
vogue Pakizeyildiz riskli gebelerde dr rapor cıkarıyor eczaneden alabiliyorsunuz ücrette cıkmıyo sanırım ya da çok az bir miktar çıkıyor. Rapor cıkartın bence
Mervesavas Pakizeyildiz anladim canim bu ilaclar normal olarak alinca cok pahali dogru soyluyorsun keske fazladan olsa bulabilsekte verebilsek😑 ama arkadasin dedigi gibi facebooktaki gruptlara suraya buraya sor istersen. Allah yardimcin olsun canim insallah tez vakitte ulasabilirsin ilaclara🤲🏼
tanya25 Hangisinden arıyorsun canım bir de sigortanız yoksa bile gelir tespiti yaptırıp yararlanamıyor musunuz