Gizem-clk 18.haftamdayım bebeğimin oynadığını halâ hissetmiyorum. Bu beni zaman zaman kötü düşünmeye itiyor acaba bebeğime bişey mi oldu? Aynı durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi lütfen
elifakyaz9999 Gizem-clk bende 18 haftanın içindeyim hâla hissetmedim bu normalmiş doktorum öyle dedi karnımda çok çıkmadı zaten dışardan belli bile değil içini ferah tut 🙏☺️
DenizSayer Gizem-clk bir kaç hafta sonra hissedersin canım bana doktor 22 23 haftaya kadar hissedemeyebilirsin dedi bende 15 hafta oldum beklemedeyim sabırsızım ama aklıma kötü bir şey gelmiyor sende aklına kötüyü getirme içini ferah tut
Teacherella1 Gizem-clk ben 16-17 civarı hissettiğimi zannediyordum 19 olduk 5 gündür hiç hissetmiyorum, bağırsak hareketi değildi onu ayırtedebiliyorum, salı randevum var bekliyorum. Napacağımı sasırdım🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
vogue Gizem-clk canım bende 18. haftadayım göbeğim bile çıkmadı, hissetmiyorum da doktor 20. haftadan sonra başlar normal hissetmezsin dedi rahat ol sorun yoktur :)
Hayalleredogru Teacherella1 elifakyaz9999 Gizem-clk canım anneler bende 18 de hissettim azıcık sonradan uzun süre hissedemedim 21. Haftada çok belirgin arttı merak etmeyin🥰