Yastık kullanıyorum bende yinede biraz karnımın üstüne yatmış oluyorum agri olunca uyanıyorum 23 hafta tam karnımız olmadığı icin fark etmiyoruz ilerleyen haftalarda yatamayız diye düşünüyorum karnımız daha sert olacak çünkü doktorum 28 haftaya kadar istediğin gibi yat demisti sırt üstü hariç