Anneci61 merhaba eski mesajınızı okudum aynı şey benim de başıma geldi nolur yardım edin. 8+0′da kontrole gittim her şey normaldi bebek kese kalp atışı🤍🙏🏻 Rahimde se kqnama alanı yoktu. Ertesi akşam aynı azim gibi çok yoğun kanama yaşadım hafta sonu olduğu için kendi doktoruma gidemedim üni hastanesine gittim baktılar bebek gayet iyiydi kese düzgündü kalp atışı da vardı. İğne vurup eve yolladılar kanamam yine devam ediyordu yarım saat geçmeden bir et parçası geldi. Kendi doktoruma attım kan pıhtısına benziyor sesi ama içim hiç rahat değil 😔😔 siz de aynı durumu yaşamışsınız bana yardımcı olursunuz belki diye yazdım