Morvy yok canım ama soyle sıkıntım var betam zaten normal olarak yavas yukselıyordu ve bos gebelık yada gec dolenmeden şüpheleniyordular kese vardı duj baktık yıne buyumustu bebek yoktu cuma tekrar gel dedıler sabah da boyle bırsey yasayınca de betaya Baktıralar dusuk yok dedı acıldekı ama dogumhanedekı dr bakıcaz dedı kese gözükümuyor ıkı sat sonra eger dusus olursa kurtaj dedıler bılmıyom