Z_mirayy0203 Ftmm evet var vajinada baskı hissediyorum ve çok yalancı sancılarım oluyor sizde durumlar nasıl
Ortmenanne16 3erkekannesi bebek 4 kiloya yaklaştı normal doğum şansım düştüğü için suniyi kabul ettim sezeryan en son tercihim 🙏🙏
3erkekannesi Ortmenanne16 anladım canım bende aynı durumdayım da seninle bende gitsem iyi olacak karnım da cok az bir düşme dışında birşey yok 😕
Ftmm Seher- evet hıc catı muayanesı olmadım kontrollerde nişan gelince gittim o zaman acıklıga baktılar
Seher- Ftmm hani normal kontrollerde doktorlar ultrasona göre söylüyorlar ya rahimde açıklık var veya yok diye onu düşündüm yani açıklık olmasını alttan muayene olmadan da ultrasondan görüp söyleyebilir mi diye düşündüm