Nazada Kızlar selam Tüp bebekle hamile kaldım 4+5 haftalık hamileyim kasığımın sağ tarafında ağrı birde kahverengi lekelenme oldu sabah doktora gidicem ama endişeliyim başına gelen varmı korkuyorum:(
SemihDamlaDalan Nazada Selam canım lekelenme iyi değil diye biliyorum inşallah kötü birşey yoktur dua et bol bol canım
Partk Bence bi acile mi gitsen canm basıma gelmedi ama devamlı kontrol et pembeye dönerse zaman kaybetme
Nazada Çok saplun doktorum kırmızı kanama olursa acile git. Olmazsa sabah bana gel dedi ama gideyim o zaman bi acile teşekkür ederim
Defnebebek Bwnimde ilk haftalarda hep kanamam oldu.hatta kirmizi bile oldu cok sukur birsey olmadi evladim kollarimda.olabiliyor yani caninizi sikmayin allaha emanet olun.
Nazada Allah hepinizden razı olsun 😘 Dayanamadım gittim doktora vajinal muayene yaptı. Keseyi gördü ama daha çok erken olduğu için bebek görünmedi. onu da görürüm inşallah. Desteğiniz için teşekkürler hayırlı kandiller