Aiska Selam kizlar. Bebegim karninda haraket etdikten 1 2 saniye sonra cok susuyorum oyle boyle diyil. Her defasinda oluyor bu. Sizde de oluyomu? Neden oluyo acaba?
Aiska Bsmlh 26 haftalik canim ama 24 haftasinda test yaptirdim seker normal cikti tekrar mi yaptirsam acaba
Bsmlh Aiska eğer çıkmadıysa yaptırma canım ben 23 de yakaladım şekeri yüklemeden önce şimdi 30 girdim hala diyetteyım ne kadar su içiyorsun peki vücuduna az geliyor olabilir
Aiska Bsmlh Bsmlh 2 litre falan iciyorum canim doktorumla konustum az once kendin evde ac karnina bi test yap dedi
Bsmlh Aiska evet her ay düzenli vermıstım ama sorun yoktu birden çıktı zaten troıd olduğu için her ay kan verıyorum ben hepsınde bakılıyor