sakos suneyyebatuhan benim 2 kızım var sürekli erkek bebekler sağda derlerdi benim kızlar hep soldaydi doğana kadar şimdi 3.geceyim erkek bebiş buda solda yani batıl inan bence suneyyebatuhan
Zynp63 suneyyebatuhan erkek bebeğin yada kız bebeğin sağı solu olmaz kızlarım da sağday hep oğlumda o yüzden o tür şeyler cinsiyet ile ilgili değil çünğü tek yumurtası olup hem kızı hem oğlu olan
_gencanne Benimde oğlum sağda ydı hep şimdi yine hamileyim yine sağda hep cinsiyeti öğrenmedik ama bakalım bu ne çıkacak çok merak ediyorum 🥰
Kuzeyiinannesi _gencanne Aynen benimde oğlum sağdaydı bu da sağda cinsiyetimiz belli değil daha ama nasip 🙏
Aiska suneyyebatuhan kiz oglan fark etmiyor cani. Bebeyin sirti annenin soluna geliyo hep. Yuzu saga donuk oldugu icin sag tarafda haraketler hiss ediyoruz
Seda-34 suneyyebatuhan benimki karnıma yanlamasına yerleşmiş göbek deliği altına doktor öyle söyledi. Sağda kafası solda bacakları var o yüzden hem sağ hem sol kıpır kıpır😃 ilk hareketlerini de ortada hissetmiştim göbek deliğimin orda
Kediannesi123 suneyyebatuhan tamamen batıl inanç canım o ikinci gebeliğim ikisi de erkek ve solda. Senin döllenen yumurtana bağlı
Emel38 suneyyebatuhan yatağı ( kesesi) ne tarafta ise orda ediyor İlk..benimki sağda genelde ama 1 haftadır göbege, sol tarafada geçtiği oluyor..