Kbraesin aynısını yaşıyorum, multikistik displastik böbrek. Sağ böbreği kistlik ve hiç çalışmıyor. Amniyosentez alındı, İnterfaz fish ve karyotip bakılıyor, fish raporu temiz, kromozonal bir hastalığı yok gözüküyor, karyotip daha detaylı. Perinatologla ilerleyeceğim, ayrıca bebek nefrologu ve ürologu ile görüşeceğiz. Yaşam riski olmadığını söylediler, 3 profesöre gittim. Böyle doğup büyüyen çok çocuk olduğunu söylediler, şimdilik sıkı bir takipteyiz.