Dila71 Merhabalar ben 5+5 günlük gebeyim ama inanılmaz iştahsızlık var . Tatlı hastasi olan ben tatlı ağzıma henüz hiç koymadım🤔 Yemek yemek istemiyorum. Normal mi bu durum benim gibi olan var mı 😑😏
ecce_mommy Dila71 bende ayni sekilde oldu mide bulantisida oldu ama cok sukur suan 8+2 deyim hepsi gecti istahim acildi oncesi kahvalti bile yapamiyodum 2 kilo verdim bide geciyor vucud gebelige alisiyor o yuzdendi gsliba
ipekk96 Merhabalar ilk haftalarda bende öyleydim 5kilo kadar verdim ve 12haftaya kadar sürdü diyebilirim, ama sonrasında geçiyor iştahınız açılıyor.