Pelincekin bende cok karsiyim insani mecbur brakiyorlar.. hele bide ilk torun diye esimin ailesi bu konuda bana piskolojik siddet yapti, ya koyarsin yada gidersin dediler tabi tek bu degilde ayrilmak zorunda kaldik 4 Aydir ayriyiz, yetmedi cocugu aldirmmam icin elinden geleni yaptilar ama Allahin verdigini Alamam diyip yolla devam etim 🙋🏻 Herseyin bir hayiri var InsAllah Allahim saglikla kucaginiza almayi nasibeylesin