Melekaksuu Kizlar bebişiniz kaçıncı haftada dogum pozisyonuna geldi bizim 29+5 tekmeler hala asagida kontrollerde de ters dedi
Alperefet Melekaksuu bunu beklemen için çok erken 36 dayım doktor dönebilir hala dedi bu kadar erkenden doğum pozisyonunu bile söylemiyor daha doktorlar 🙂
Krizantem_ Melekaksuu Ben 24+6 da doktora gittiğimde dönmüş demişti 2 gundur de tekmelerini kaburgalarima yakin hissediyordum , bana da erken geldi 😅
Melekaksuu Alperefet 2 hafta arayla gittim 2 ayri doktor bebek ters hala dönmemiş diye üstüne basa basa söylemesi beni düşündürdü
Nisanurunannesi3850 Haftamda kontrole gittiginde ogrendim döndüğünü ne zaman döndü bilmiyorum ama daha erken illaki döner🤗🌸