Melek-16 Ulkugundogan kimsenin haddine değil kimseye sormayın da söylemeyin de. Ben de benzer bir durum yaşadım. Çocuk bizim doğuran da biziz. Hiç de üzmeyin kendinizi👍🏻
ilkannelikkk Ulkugundogan Eşimle karar verdik ve koyduk mana bulanlar beğenmeyenler oldu ama napalım yani 😂 çok meraklılarsa doğurup istedikleri ismi koyabilirler 👌🏻
DDT Ulkugundogan Aman koy yavrum ne istiyorsan, o insanlar gelip geçecek hayatında olmayacak ki sonsuza kadar, beğenseler nolacak beğenmeseler ne olacak, bir kere koyacaksın isim içinde kalmasın ☺️Ne isim koyarsan ismiyle yaşasın miniğin 🥰