Merhaba bayanlar, dün gece öyle bir ağrı çektim ki resmen ağlattı.. Doğum sancısını düşünemiyorum artık nasıldır. 🙁 Aynı anda hem belim hemde karnım ağrıdı uygulamada da bebeğin doğum pozisyonu alabileceği yazıyor. Sizin kaçıncı haftada doğum pozisyonu aldı minikleriniz ayrica böyle bir ağrı yaşadınız mı? 🌷