nboran Kızlar merhab, Allah nasip ederse doğumu medicine hastanesinde gerçekleşecek. Etrafta hastanenin en küçük şey de sezeryana aldığını, oradan çıkan hemen herkesin sezeryan doğurduğunu söylüyor, bu hastanede doğum yapan var mı?
eminenura nboran kuzum benim bir tanıdığım yaptı, yani personellerin çok kötü davrandığını insanın modunu düşürdüğünü söyledi benim de kendimde bi önyargım oluştuğu için oraya hiç gitmedim, medipol grubuna gidiyorum. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi🌸
EmineYavuzhan1 nboran Bende mecburiyetten orada doğum yapacağım en yakın ve en büyük hastane o Sezeryan yanlısı doktorlar sanırım çünkü normal doğum da çok fazla bekliyorlar annem orda doğum yaptı onu da sezeryana alacaklardı geceden sabaha kadar dayandı sabah gelen ebe ile normal doğum yaptı tamamen sana bağlı dayanacaksın normal doğum diye direteceksin canım sezeryan onlar için daha rahat oldu bitti çünkü normalde bebek gelene kadar bekliyorlar 10 defa kontrol ediyorlar bebeğin kanala girip girmediğini
nboran eminenura yaa öyle mi gerçekten. Bu hastaneye gelmeden önce medipol sefaköye gidiyordum yoğun bakımı olmaması ve doktorun tutumu beni soğuttu hastaneden. Medicine da doktorumdan oldukça memnunum fakat eve ve diğer çalışanları bilemiyorum tabiki bir dahaki kontrolümde doktorumla açık şekilde konuşayım bu konuyu