Bgm_61 bebegimin boynunda gectigimiz hafta 2 kere dolanmis bir kordon vardi. Sonra ikisini de çözdü. Simdi bir kere yine dolamiş🤦🏼♀️ ama doktorum bunun anne hareketiyle alakasiz oldugunu, 3 kere doladiktan sonra ancak sıkı takip gerektirdiğini, normal doguma da asla engel olmadigini soyledi. O yuzden içim rahat🥰 35+2yiz