Gulsah13 Merhaba güzel anneler.Doğuma giderken neler giydiniz eşofman mı yoksa pantolon falan mı.Birde hemen hastaneye gidince üzerimizi değişip gecelik mi giydiriyorlar doğumdan önce kontrollerdee??
Bsmlh Gulsah13 ben sezeryan hamıle eşortmanı ve üst giyip gittim kontrole diye doğuma alındım arkadan cırtlı önlük giydirdiler bubda da eşortman ile giderim 🤲
Kelebekanne48 Gulsah13 ben tesettürlüyüm eşofman üstüne tunik giymiştim girdim hastaneye yatışım yapıldı .aldılar beni doğumhaneye üstüme direk önlüğü verdiler giydim sonra odama gittim yattım
Gulsah13 Bsmlh Her hastanede önlük veriyorlar mı ki geçen bi arkadaşım yaptı doğum o gecelikle girmiş doğuma.
Ysmmmnn Gulsah13 eşofmanla gittim yatışın yapılınca bi önlük veriyolar onu giyiysn doğum oluncada gecelik giyiyosun
Sen1meleksin Gulsah13 yeni doğurdum ben. Normal kıyafetimle gittim zaten orda direk kıyafeti giydiriyorlar.