ikimelekannesii22 zor bi durum yaşayana anlar 3 kez yaşadım bunu 3 kez kalbi durmuş kelimesi kulaklarım duydu Sonuncu da sasirmadim bile hissettgim an doğru çıkıyor insan anlıyor artık neyse eşimle bende sorin yok herşeyi yaptirmistik tek ben pıhtılaşma var ama kan sulandırıcı iğne de kullandım durdu yani en son doktoru bıraktım başka geçtim oda rahim filmi çekil rahme bakalım dedi çekildim sonuç rahmimde bebegin tutunacağı yer hiç yokmuş meğerse ameliyat oldum oda kolaydı genişletildi darmis rahmim daracikmis zemin oluşturuldu bakalım kasımda ameliyat oldum eşim de genetik test vermemişti bi onuda verdi geçen gün sonuçlar çıktı temiz kromozomları adeti bekliom 4.deneycez