Defnealya_ valla gebelik belirtilerimde var adet belirtilerim de var çok kafam karışık. Okudum okudum senin gönderini. Bide aynı senin gibi benim de düşüğüm var, kürtaj oldum ettim. Sonra pıhtılaşma testi yaptırdım genetik testimde. O da çıktı. Gebe olduğumda kan sulandırıcı kullanıcam filan şu an çok korkuyorum çok paniğim. İnşallah hayırlı haberler alalım, hamileysek bu sefer sağlıkla alalım kucaklarımıza🙏🏻 Rabbim hayırlısıysa nasip etsin