OzgeSahin2 Kizlar dogumun yakin olmasiyla bi alakasi var mi gorenler gobegin daha yukarida senin daha haftan var vs diyolar😂 Gobegi yukarida olup dogumu olan var mi
Purpura26 OzgeSahin2 4 parmak düşünce doğum vakti geldi der eskiler ama göbeği hiç düşmeden doğuranda var 😃
Damlahtp OzgeSahin2 bilmiyorum benim ilk gebeliğim ama geçen eşim dediki senin göbek aşağı düşmüş neden öle olduki bi şaşırdım bende doğumuma 3-4 hafta var🤷🏼♀️
Mlk8 OzgeSahin2 hic alakası yok 6 aylıkken bile göbeğim aşağıdaydi bide ic karnim hic yok oyuzden göbeğim cok büyüyor 9 aylık gibiydim göbeğim de asagida olunca bana dogumun gelmiş diyorlardı 😀
Ozlem23 OzgeSahin2 en başından beri yukardaysa aşağı indiğinde doğuma hazirlaniyo demek oluyo zaten nefes alman fakan rahatlar buradanda doğumun yaklaştığını anlayabilirsin ama mesela benim hep asagidaydi karnım o yüzden benim için pek fark etmez sanırım 😁