Depend:66 ile doğuma girdim L beden cok iyi oldu. Ve gercekten depend hayat kurtarır onu diyim özellikle sezeryanda.
sleepy bedeni: 2 beden aldım küçük demişlerdi burda bebeğim 3500 doğdu iyi oldu memnun kaldım. 3-6 arası bebeklerde bence 2 numara alınmalı.
müslin: aşırı işe yarıyo 2 tane vardı benim kundak cok diye 2 tane aldım keşke 2 daha olsaymış.
göğüs pompası: süt hemen gelmiyo sağıp yumuşatmak için cok iyi ben we baby kullandım halada birini vermeden önce sağıyorum.
göğüs pedi: we baby aldım akma oldugunda falan cok iyi olmazsa olmaz bence. Hemen aldım ben.
Gecelik- pijama:kesinlikle önden düğmeli olması lazım.
bebek için takım zıbın: ilk aşamada ufaklardan 7-8 zıbın olmalı, takımda benim 8 di yetti.günde 2 değiştiğim oldu o yüzden değişik olmalı.
bebek bakım örtüsü: ansızın çiş yaptı oğlum batırdı her yeri kesim lazım🤣
göğüs ucu kremi: almadım ben madecassol yazdı doktor onu sürüyorum bazen. Ama en işe yarar şey karbonatlı su, vermeden pamukla siliyorum yara yapmıyor.
hastane cantasına mama: konmalı kesinlikle süt su gibi geliyo oda damla yani bebek ağlıyor sürekli ben koydum rahat ettim.
aklıma bunlar geldi şuanlık.