Minnakhamis NefesDeniz benimki regl sancısından daha fazla oluyor ama böyle saniyelik oluyor 🤷🏻♀️ Özellikle kendimi yorduğum zamanlarda oluyor 🤔 haftaya gideceğim bakalım ☺️ hayırlısıyla vaktimizi doldurup yavrularımızı kucağımıza alsaydık bi 🤲🏻
NefesDeniz Minnakhamis Yormamamız lazım artık kendimizi yarım saat hareket ettiysek 2 saat muhakkak uzanarak dinlenmemiz gerekiyor. Ay inşallah inşallahhhh