RH38 Kizlar bebegimin hareketleri baya bi azaldi günde bazen üc kez hissediyorum daha önceki haftalarda cok hareketliydi bu durum nezaman normallesir yani kacinca haftadan sonra harekete dikkat etmek gerekir. 30 dan sonrami?
merviskoooo RH38 yani 30a kadar normal diyorlar burda düzensizlik. Benm de öyle eskiden daha hareketliydi kıpır kıpırdı bir haftadır cok sakin 24+3üm ben de gidince haftaya doktoruma da sorcam bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama
Sfnur RH38 yaa bende 19 haftamdyim benm ilk gebeligim 15. Haftamda hisettim hiç durmuyordu iki hafta önce falan su bir hafatadir azaldı dünden beri hisetmiyorum daha yoğun hissetmem gerekmiyormu doktora giden bugünde harkt etmzse korkuyorum valla
Mom084 RH38 evet oluyor canım 27 olduk nasipse hala düzenli değil Dr 29 dan sonra düzelir diyor. İnsan endişeleniyor Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa
Ogrtmenhnm merviskoooo yaa bende aynı şekilde 24+1 haftalık hamileyim dün geceden beri sanki hiç hareket etmedi hiç hissetmedim normal değil mi belli bir zamana kadar heebgun hareketini hissetmememis insan endiseleniuor
Girlsmomm Sfnur sizinki normaldir korkmayın o hafta benimki de azalmıştı sırtını dönmüş olabilir bi kaç güne artar tekrar bu hafta herkeste aynı sorun oluyor genelde
Girlsmomm Sfnur benim de ilk o haftalar da bebek küçük oluyor sırtını döndü mü hissetmezsin bende burdan öğreniyorum çoğu şeyleri