Hafise eğer bir aksilik ya da annenin sezaryen isteği yoksa doğum şekli şok ana kadar belirsiz aslında 🤷🏻♀️ ben 39+5 de acil Sezaryen oldum 🤷🏻♀️ şimdi ikinci gebeliğim yine akışına bırakacağım çünkü denilen olmuyor genelde burda çatin dar denen kadınlar diğer hastaneye gidip normal doğum yapıyor ya da bir anda acil bir şey çıkıyor sezaryen oluyor. hakkımızda hayırlısı olsun tüm bebişler Sağlıkla gelsin inşallah