feriii 9 haftalik gebeyim 6. haftamda gebeligi ogrenndim ve folbiol isimli ilaca basladim.3 haftadir kullaniyorum. dozunun fazla oldugunu ogrendim. bebege zarari olur mu sizce kafam cok karisk bu konuda doktor ilk kulln demisti sonra kullanma onu dedi
mercimeginanne feriii folik asit vücutta depolanmayıp fazlası idrarla atılıyormuş vücuttan doktorum demişti. Bn hem hap hemde multivitaminin içinde 2 doz almış oluyordum ilk zamanlar. Sonrasında 13. Haftada folbiol olanı bıraktırdı vitaminle devam ettim. Sen gebede doktoruna danış
feriii ben kendim folbiol aldim gebeligi ogrenince doktora bir hafta sonra gittim doktor devam et dedi bu hafta tekrar sorunca kullanma o ilaci deyince aklim karisti
Bibebisgordumsanki feriii yerine baska bisey onerdi mi. Eger onerdiyse doktorunun onerdigini kullan tabi. Ama Ben hamilelikten önce de 12 haftama kadarda folbiol kullandim. Bi zarari yok olsa o kadar doktor onu vermez.
Aysenturnaaa feriii evet bana da doktorum artık folbiol onermediklerini söyledi bence kullanımı bırakın ben Solgar kullanıyorum içeriği de güzel
Ozlem23 feriii dozu fazla derken ilacın içinde ki kağıtta mi yaziyo zaten normalden fazla almanız lazım folik asidi %200 falan olmali ilacın icerigi Zaten fazlası atılıyor depolanan bı vitamin değil malesef
feriii Ozlem23 gunluk alinmasi grekenin 10 katıni iciyomusuz ondan dolayi dozu fazla bebekte skntı olur mu diye dusundum
Ozlem23 feriii yinede doktorunuza sorun ama bence bı zararı olmaz fazla var diye bebek fazla fazla kullanıyim ben bundan diye düşünmez bence zaten kullanılmayanida vücuttan atiliyo belki doktorunuz değiştirir ilacı bende başka bı folik asit almıştım doktorum efamom kullan dedi içinde hersey var vitaminler folik asit lazım olan herşey 😊
BuTuKu feriii bende folbiol kullanıyorum normalde 2 günde 1 içiyordum her gün yarım ic doktor dedi simdi öyle kullanıyorum