1babyy Arkadaşlar merhaba benim ergenlikten beri göğüs ucumun kenarı mantar gibi ucu da hafif yarık gibi doktora gittim ama bı fayda olmadı bugüne kadar da zararı olmadj bana,bebise bı zararı olur mu?Ya da ne fayda olur doğuma kadar kulanmak isterim
Beyzan 1babyy fayda olarak bir şey sağlamaz belki göğüs ucunuz şu an normal bir kadından daha hassas bir yapıya sahip olduğu için emzirme yarasına yatkın olabilirsiniz bu nedenle kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama doğuma yakın gümüş kapak ve zeytin yağı ile nemlendirme ise yarayabilir
34_21_23 1babyy benimde öyle ucu normal düz değil hatta annem ilk gördüğünde bu niye böyle diye tepki vermişti 😀😀 ama bir sorun yaratacağını sanmıyorum
metehaninannesiii 1babyy 1 ayvayı ortadan bölün o ayvaların cekirdeklerini küçük bir kavanozun içine koyun evde varsa saf gül suyu yoksa da içme suyunu koyun ayva çekirdeklerinin üstüne geçecek kadar kavanozun agzi acik sekilde oda sicakliginda 12 saat bekletiyorsunuz 12 saat sonrasında kavanozun ağzını kapatıp dolaba koyabilirsiniz ben bunu kullandim yani zararli birsey değil ama yapıp kullanmak isterseniz diye yazayım dedim benimde çatlaklar oluştu agri yapıyordu bunu yapinca gecti
metehaninannesiii 1babyy yok kapatmıyorum sürünce sutyen takmıyorum.bir süre öyle acik tutuyorum hemen kuruyor zaten sabah aksam suruyorum
Nssyclk Aynı sorun bende de var. Küçük küçük yarıklar var göğüs ucunda. Pürüzsüz değil yani. Hamileliğimde çok tedirgindim sütümün gelmesine bir etkisi olur mu diye. Çok şükür olmadı. 2 aydır emziriyorum bebeğimi 😊 ayrıca Doğumdan 2 hafta önce gümüş kapak kullanmaya başladım hala kullanıyorum çok faydasını gördüm. Aldığım en iyi şey gümüş kapak.