OzgeSahin2 37+4 iken gittigimde sıfır sancı sifır acikligim vardi suan 38 +3 üm tekrar gidicem sizce aciklik olmasi gerekli midir?
cipiti OzgeSahin2 bunu bende merak ediyorum aslında çatı muayenesi son hafta yapılması daha uygunmuş cunku bebeğin kafa ölçümüne göre belirlendigini okumuştum. Üstte kalsın diye yazıyorum. 😊😊
Baharbek OzgeSahin2 37de oldum bende ilk açıklık yoktu yumuşama var dedi sadece 38. hafta bı daha baktı 1 parmak açılma var dedi ama kişiden kişiye değişir bu bence
Tuba18 OzgeSahin2 36 da oldum bir daha muayene yapmadı acaba bir sonrakş muayene de yapar mı diye düşünüyorum da
Emineuyar Açıklık cok farklı bırsey sen hıc ağrı hissetmessinaçıklığın vardır ağrın coktur sunı sancı bıle alırsın açıklıyın olmaz
Snmom 40+4 te doğum yaptım hiç çatı muayenesine girmedim. Sancım da yoktu suni sancı ile aynı gün doğum yaptım. Her doktor farklı olabiliyor benim doktorum hiç çatı muayenesi yapmadı ya da yaptırmadı
OzgeSahin2 Baharbek bende cok az cati darligi da var kuzum o yuzden sordum acilmazsa sezeryana donsem mi 39 u falan beklemeden
Baharbek OzgeSahin2 bilemiyorum canım bence doktorunla karar verin önemli bi durum bu hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla alın kucağınıza inşallah