Lindaviyan21 18 hftalik hamileyim 16.hftadan beri bebegimi hergün hissederdim ama bugun hic hissetmedim korkuyorum neden acaba :(?
deletedmom28 Lindaviyan21 daha küçük annesi bazen hissedilmeyecek noktada oluyo hareketleri bende öyleydim yeni yeni belirginleşti gönlünü ferah tut 🙏
MbsN Bendede oyle normalmi bilmiyorum korkuyorum bende 20 nci haftamda baya haraketliydi 21+5 suan 3 gundur gunde bir kere vuruyo 🤦🏻♀️
MbsN deletedmom28 InsAllah sali doktorda 3D ile detaili bakilcak o yuzden doktorada gitmiyorum ultrason bebege dokunur diye.. dedigin gibidir canim InsAllah