Bsrdrdu1907 lansinoh göğüs kremi ve gümüş kapak aldım kızlar 35.haftadayım ne zaman kullanmam lazım acaba ve ne kadar süre kullanmam lazım göğüs ucum kuru ve hafif kanama yapıyo tam uç kısmı napsam bilemedim daha 10gün var doktor randevumada
Mumyy Bsrdrdu1907 bence göğüs ucu kremi artık kullanmaya başlayın çok fazla uyarmadan çünkü doğumdan önce başlanmasi gerekiyor
Hsbsk Bsrdrdu1907 kuruluk filan varsa kullanmaya baslayin o baya iyi geliyor. Ben kizimda son haftalarda kullanmıştım sorun yaşamadım
Momy-iremmmmm Bsrdrdu1907 Evet canım sen kremi kullanmaya başla hemen sabah akşam yada kurudukca sür. Nemlenip yumuşamaya başlasın orası ki hazırlık olsun bebişe
BurcuP Bsrdrdu1907 ben günde 2 saat gümüş kapağı takmaya başlamayı düşünüyorum, lansinohu da son iki hafta falan sürerim diye düşündüm
Erimannesi Bsrdrdu1907 krem sürdüğünde kapağı takma etkisini azaltıyor.. Ben 36 haftamdan beri krem kullanıyorum.. Gümüş kapaklarıda da günde birkaç saat takıyorum
Aysenturnaaa Bsrdrdu1907 gümüş kapak yerine aventin göğüs kalkanıni alsaydiniz keşke sıfır yarayla 16 ay emzirdim☺️
Mlk8 Bsrdrdu1907 doktorum bana gogus kremini doğumdan önce kullanmamam gerektiğini söyledi ki giguslerim hamileyken yara oldu ona rağmen kullandirmadi.gümüş kapaklar da 7.aydan sonra günde 2 3 saat kullanılması gerektiğini okudum kullanım kılavuzunda ona başlayabilirsiniz