Bence acele etmeseniz daha iyi olur, sancınız yoksa evde beklemek daha hayırlı olur( hastanede daha stresli geçiyor) nişan geldikten sonra bazen 2 güne kadar sürebilir doğumun başlaması, o yüzden sancınız yoksa evde kalın😊 bu arada Allah bir avazda kurtarsın sağ sağlim kucağınıza almaya nasip etsin inşallah 🙏