Arkadaşlar bişey sorucam kan ilacına kaçıncı haftalarda başladınız? Mide bulanmam oluyor diye doktorum 4. Ayda başlarız dedi ama merak ettim
birde çok düşük dozlu aspirin verdi 32. Haftaya kadar kullan dedi kan pıhtılaşmam yok tüm gebelere veriyomuş damarlarda sorun olmasın diye sizede verdilermi