Çatı muayenesi oldum 37+1de çatımda çok az bir eğrilik olduğunu söyledi doktorum zor olabilir ama engel değil %50 normal %50 sezeryan sen nasıl istersen o şekilde doğumu yapabiliriz dedi çatısı eğri olup normal doğum yapan var mı yani insan buna nası karar verebilir ki bebeğin çok iri değil buradan çıkar diyor napsam bilmiyorum