Decucude Ben hamileliğin başında oluyordu böyle acayip üşüme titreme şu an 12+2 haftalığım geçen gün gene öyle bir titreme oldu herkes hamilelelikte olur diyor sizdede oldumu
Ysmmmnn Decucude benim ikinci grbeliğim ikisindede üşüyrm sevebi ne hiç bilmyrm kan değerlerimde normal
Hkk0809 Decucude 2 kat çorap içeri tayt üstüne pijama üstüne hırka ve kedi gibi kaloriferin yanından ayrılmama yine de ısınamayıp sıcak su torbasına sarılma … bu kış bizim için çetin geçti 😂
momof3 Decucude Bende hamileliğin son 2 ayında be doğumlarımdan sonra çok olur sıtma diyor büyükler..Gerçekten titreyip vücudumu kasmaktan ağrırdı bazen
Aysenturnaaa Ysmmmnn benimde ilkinde olmadı ama iki cisinde feci üşüyorum sanki karda yürüyorum gibi heryerim buz
shryldrm Ysmmmnn bende aynıyım ya normal kanım filan ama donuyorum sanki ellerim ayaklarım buz gibi genel olarak hep
Esma21 Bebekleriniz erkek bebek ise anne de çok üşüme olurmuş diye biliyorum 😊 ama sadece öyle duymuştum
Nil__k Bende de oluyordu anlık geliyor el parmaklarım morarıyor nerdeyse buz gibi sonrasında geçiyor doktoruma sordum normal hamilelikte dedi.kuzu üzüm çok tükettim o sıralar belki kan yapar geçer diye su an 14 haftalığız kalmadı öyle bi durum.