bryc korkma sakın rahat ol şimdi gidince seni nst ye bağlarlar sancı ve açıklık durumuna göre sancı ve açılan fazla yoksa eve gönderirler ki büyük ihtimalle yok bu keskin olmayan sancı da açıklık olmuyor eğer varsa da bir kaç saate bebeğini kucağına alırsıjn 😍😘