Firdevssduru ben ne olduğunu anlamayıp doktoruma mesaj attığımda hasteneye git muayene edilip bana dönülsün dedi, ama benimki akıntıyla beraberdi kıpkırmızı değildi. Alttan muayene oldu nst çekildi eve geldim. Sancım, açılmam yoktu yoktu. Bir gün sonra sancılarım başladı, 3 gün sonra doğumum oldu doğum yapacağım gece tekrar oldu hatta o zaman evet işte bu nişanmış dedim kendime. Ben olsam tedbir amaçlı giderim çünkü gitmesem acaba neydi diye huzursuz olacaktım sürekli