İnşallah okuyan bu saatte olur.39. haftam tam bugün doldu.Nişanım geldi diye tahmin ediyordum iki gün önce kahverengi akıntı gelmişti.Bu gece 12 gibi kahverengi yine geldi ve sancım başladı ama ne kadar artar ya da bu kadar artmayla doğum olur mu bilemiyorken sabredeyim sıklığına bakarım dedim.gece 3 gibi pembe akıntı geldi sonra bi saat sonra bir daha şimdi yine geldi.Nişan bu kadar çok gelir mi yoksa acil bi durum olabilir mi sizce